Saker du inte visste

Namn:Matilda

Piercingar:nej

Tatueringar:nej

Längd:ca. 160cm

Skostorlek:38/39

Hårfärg:mörkblond

Fräknar:på sommaren 

Senaste...

Filmen du hyrde?det var länge sen, kommer inte ihågXD

Filmen du köpte?Eclipse

Låten du hörde?äumh...?

Låten du laddade ner?Five colours in her hair

Personen du ringde?min kompis Annie

Personen som ringde dig?mamma

TV-program du såg?solsidan

Favorit...

Låt:Born This Way

Sport:karate

Dryck:fanta

Film:kan inte välja

 Senaste...

Boken du läste?Ljudet av ditt hjärta

Personen du fick e-mail av?min kusin Lovisa

Personen du fick brev av?vet inte

Personen du fick sms av?Min syster Ebba

Gången hela din familj åt middag tillsammans?typ tio minuter sen

Saken du köpte?tuggummi 

 

Vad har du gjort idag?Varit hos min kompis 
Var det kul? ja

Brukar du svära mycket?nja, bara när jag blir arg^^

När stiger du upp på morgonen?07.15

Vad ska du göra ikväll?titta TV

Vad är du allergisk mot?nötter och äpple

Använder du hårspray?bara om jag gör någon speciell frisyr

Kan du stå på händer?nej

Salt eller socker?det beror på till vad

Gillar du ketchup?ja!!!!

Är du glad nu?japp

Var du glad igår?nej, vi åkte hem från fjällen

Stockholm är... ?Sveriges huvudstad

Göteborg är... ?en stad där jag gillar shoppa

Kan du sjunga?ja, men inte bra

Spaghetti eller makaroner?makaroner

Land du vill besöka?Japan


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling! Du får supergärna vara med, det är bara klicka på länke här under och anmäla dig :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-03-14 @ 20:37:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0