Zara shop online

På torsdag öppnar äntligen Zara en webbshop i Sverige. När jag var i Göteborg för någon månad sen hittade jag en jacka som jag vill ha, men sen ångrade jag mig och hängde tillbaka den. Sen ångrade jag mig igen och självklart hade någon tagit den i min storlek då. Så när vi kom hem ville jag ju beställa hem den från internet, men då stod det att den inte har öppnat ännu. Men nu på torsdag öppnar dom äntligen.
  Visar bilder när jag har fått hem den. Jag är nästan säker på att jag kommer beställa den. Och så snart som möjligt.

Sims igen

Jag, mamma och pappa har precis varit på stadium. Provade lite kläder men köpte inte något.
  Nu ska jag som vanligt spela sims. Jag tröttnar aldrig på det. Igår laddade jag ner ett pogram till sims 3 där man kan göra egna mönster. Är inte så jätteimponerad av det precis, men det kanske är för att jag inte fattar hur man gör. Man kan ladda ner det på The sims 3´s hemsida.



Våroutfit

Jag har satt ihop en egen outfit från H&M. Det är ju min favoritaffär.



Godnatt

Ska snart gå och lägga mig tror jag. Alla andra i familjen ska ju göra det och jag vill inte vara uppe själv.
  Det är egentligen ganska bra att man inte är uppe jättelänge på helgen för då är det jobbigt när man ska gå upp på måndag och man är jättetrött.
  Sweet dreams!

Håltimme....

Just nu har jag håltimme och sitter och tråkar. Jag börjar inte förrens 12.30. Evigheter tills dess.
  När jag var mindre trodde jag att det var kul att ha håltimme, men jag tycker tvärtom nu. På fredagarna har vi jättelänge, nästan tre timmar, så då brukar jag gå hem. Ibland är det kul när det inte är så länge och man är kvar i skolan, men det är skittråkigt att vara i skolan så länge.

24/2

Idag åkte vi ju skidor med skolan. Det var kul och jättbra väder också. Det hade inte behövt blåsa så mycket, men ändå.
  Nu är jag jättetrött och sitter i soffan och surfar lite. Har läst ett kapitel i min bok och bara slappat. Vilken toppendag! Nu ska jag spela The Sims 3. Ha det bra!

Vill ha !

Visst är den jättesöt? Tror att jag ska köpa en till sommaren. Jag tycker det är lite tidigt att köpa den nu. Kankse inte egentligen, men det är tråkigt om man inte kan använda den förrens det blir varmt ute.
  Den kommer från H&M (en av mina favortiaffärer), klicka här för att komma till sidan.






Pluggar....

Sitter och pluggar engelskaglosor. Skit tråkigt. Ska försöka bli färdig idag, så jag slipper imorgon.
  Imorgon är det friluftsdag i skolan. Jag ska åka skidor, ska bli kul. Jag vet inte när vi kommer hem, så jag kanske inte hinner göra läxan då, därför gör jag den nu. På kvällen har jag karateträning, imorgon alltså. Så det är väl bäst att fortsätta med läxan nu då.

22/2

Förköt att jag inte har uppdaterat idag förrens nu. Har precis duschat efter karate träningen. Nu ska jag göra lite Oboy och surfa lite på nätet. Kanske ska läsa lite i min bok. Jag läser Ljudet av ditt hjärta, den tredje Twilight boken. Kan tycka dom är ganska långtråkiga (gillar filmerna mer), men efter att ha läst Mina drömmars stad i skolan så är den jättebra i jämförelse.

Filmen

Här kommer nagelfilmen. Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli av, men det blev det. Kan fortfarande inte få in filmen direkt till bloggen så klicka här för att se den.



Monday

Då är det måndag igen och lovet är slut. Har nyss kommit hem från skolan. Tur att det inte är lång dag idag. Slutar 14.15 på måndagar.
  Idag när jag gick till skolan trodde jag att jag skulle somna på lektionen, jag sov bara två timmar inatt. Gick och la mig vid elva. Jag låg vaken jättelänge. Jag somnade lite innan fem tror jag och sen gick jag upp vid sju. Har inte somnat ännu, men jag går nog och lägger mig tidigt ikväll.




Naglarna

Jag lovade ju att lägga upp filmen och bilder. Någon film har jag inte gjort, så ni får bara bilder. Vet inte närjag gör filmen, men det kanske dröjer. Jag lovar att lägga upp den när och om jag gör den^^




Röda naglar med vitt mönster.





Lovet slut:(

Idag är det sista dagen på lovet:( Idag måste jag städa, eftersom jag inte gjorde det när jag skulle. Så det blir ingen kul sista lovdag. Och när lovet är slut kanske det inte blir lika bra uppdatering.
  Senare under dagen ska jag försöka hinna göra den där nagelvideon. Om jag inte hinner det så lägger jag upp bilder i.a.f. Jag är inte säker på att det blir någon bra film, men det är min första ju.

Justin Bieber fail

Jag tillhör dom som inte gillar Justin Bieber. Det är därför jag gillar denna filmen med småklipp. Kolla in den. Just nu är det lite problem med att lägga in filmen direkt i bloggen, så klicka här istället.



Fixat naglarna

Har nyss fixat mina naglar. Jag kommer att visa bilder senare och även en film där jag visar hur man gör. Har inte gjort filmen än, det är därför jag väntar med att visa det.

Dagens outfit

Slänger upp en snabb dagens.


Blus: JC
Jeans: Lindex
Halsbandet är köpt i en smyckesaffär som bara finns där jag bor.

Söt väska


Visst var den här väska jättesöt? Den kommer från mihi.se klicka här för att komma direkt till väskan. Skulle gärna vilja ha den, men den är ju ganska dyr.

The sims 3 !

Nu ska jag spela The sims 3. Jag är en riktig simsnörd. Men tyvärr så går tiden väldigt fort när man spelar, så jag brukar sitta jättelänge. Och sen hinner man inte göra allt annat man vill och måste göra. Egentligen hade jag ju behövt städa nu, eftersom jag aldrig gjorde det igår. Fast jag vill hellre spela sims nu.




Bild från mitt spel.

Bloglovin kod

Följ min blogg med bloglovin

Städdag :(

Varför måste man städa? Känner verkligen inte för att göra det, men jag tror att jag måste det ändå, mitt rum ser hemskt ut just nu. Allra värst är ju den stora klädhögen. Man vet inte vad man ska göra av allt.
  Jag ska städa pappas kontor också, men då tjänar jag pengar!:)
  Blev aldrig några cupcakes igår. Varken jag eller Ebba orkade, man blir ju ganska lat när det är lov. Sen tänkte jag att jag skulle baka lite småkakor bara, men då fanns inte allt jag behövde hemma, och jag orkade inte gå och handla^^


16/2

Idag ska jag, Ebba och Viktor till mormor och äta lunch där. Det är tur att vi får gå dit så man slipper laga mat själv. Det slapp vi igår också, för då var vi på McDonalds med farfar.
  Senare idag kanske jag och Ebba ska baka. Och då blir det cupcakes^^

Söt sommarklänning

Visst är denna klänningen jättesöt. Den kommer från H&M. Kanske ska köpa den, får se.





Du hittar den här.

RSS 2.0