25/2

Just nu har jag väldigt tråkigt, eftersom att jag har håltimme. Det är likadant varje fredag. Jag kommer hem från skolan och skriver ett inlägg om hur tråkigt jag har. Det är inte så kul för er att läsa, men jag får ju något att göra.
  Jag är så himla sugen på våfflor just nu. Det är ju våffeldagen idag och då kan man köpa i caféterian. Det luktar ju själklart våfflor då också så att man blir sugen. Varför köpte jag inte? Måste säga till mamma att hon får göra våfflor.
  Här under har jag skrivit mitt namn på några olika sätt. Jag tror att jag avstår från att skriva med tungan.....


Skriv ditt namn med:
Fingret:matilda
armbågen:kmaq5ilda
tungan:
tån:mnatiulkdaq
hakan: zgftuilkda 
näsan:matilda
hälen:m, aty6iolodeaq


Det lättaste var näsan.... ja förutom fingret menar jag ju. 

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Oj nej, vad glad jag blir för dina ord. Tack så jättemycket!

2011-03-25 @ 13:54:34
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0