Downhill och bowling

  Idag har pappa och Viktor cyklat downhill. Jag, mamma och Ebba var en stund vid fädboden, där det finns massor av djur och sånt. Men det var inte så kul, djuren gick ju runt lösa där inne och både jag och Ebba tycker att getter är lite läskiga^^
  Vi har också hunnit med att bowla. Ebba vann, fast egentligen tycker jag att jag skulle ha vunnit eftersom Ebba hade sånt där staket uppe. Det är ju egentligen till för små barn. Så jag vann.
  Kommer inte kunna ladda upp bilder denna veckan. Hittar inte kamerasladden fast jag är helt säker på att jag såg den igår.

Kommentarer
Postat av: Sanna Azad

Fin blogg. Har du haft en bra dag? :)

2011-07-19 @ 21:13:19
URL: http://kurden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0